طرح ها و پروژه های اشتغال زا در سپیدان به بهره برداری رسید

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان گفت: همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر 1400 تعداد پنج طرح و پروژه اشتغال زا در بخش کشاورزی این شهرستان با مجموع اعتبار 176هزار و 500 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان، مهدی نصیری اظهار کرد: گشایش این تعداد از طرح ها و پروژه های بخش کشاورزی، اشتغالزایی مستقیم 26 نفر نیرو و بهره مندی 80 خانوار را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه از طرح های مذکور دو طرح در زیر بخش تولیدات دامی، دو طرح در زیر بخش تولیدات گیاهی و یک طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی به بهره برداری رسیده است، تصریح کرد: این طرح ها در زمینه های گوسفند داشتی، بره پرواری، گلخانه و صنایع تبدیلی به مرحله تولید رسید.

به گفته وی: از طرح های دامپروری؛ طرح گوسفند داشتی 300 رأسی تولید گوشت قرمز در روستای جورگ از توابع دهستان شش پیر در بخش مرکزی و طرح بره پرواری 500 رأسی تولید گوشت قرمز در روستای چشمه زیتون از توابع دهستان سرناباد در بخش همایجان، اجرا شده است.

نصیری ابراز کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر 1400 دو طرح گلخانه گل های شاخه بریده رز و سبزی و صیفی، در روستای رودبال بخش همایجان این شهرستان، به چرخه تولیدات گلخانه ای شهرستان وارد شد.

وی افزود: طرح بسته بندی حبوبات، غلات و ادویه جات با ظرفیت سالیانه 2100 تن در روستای بنگستان از توابع دهستان خفری در بخش مرکزی این شهرستان به بهره برداری رسید.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26901

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *