پیام تبریک مدیر جهادکشاورزی شهرستان سپیدان به مناسبت یوم الله 22 بهمن ماه

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان با صدور پیامی چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و یوم الله 22 بهمن ماه را به جامعه کشاورزی و جهادگران عرصه تولید محصولات کشاورزی و دامی، تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان مهدی نصیری اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی، فجری بود که پرده‌های ظلمت را در هم درید و ایران را نورباران کرد، 22 بهمن ماه سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزش‌های اسلامی و بخشی از تاریخمان است که اسلام در آن تولدی دوباره یافت و در این روز در تاریخ ایران یک پیروزی بی‌مانند به وقوع پیوست.

وی، فرا رسیدن یوم الله پیروزی انقلاب اسلامی را یاد آور مجاهدت‌هایی دانست که امام عظیم‌الشان، با رهبری داهیانه خود متبلور ساخت تا ملتی طعم خوش حریت و استقلال را بچشد و آنچه را شایسته و بایسته‌اش است، به دست آورد.

این مقام مسئول، با ارسال پیامی به شرح ذیل، این روز را به تمامی جهادگران عرصه کشاورزی این مرز و بوم تبریک گفت:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

22 بهمن سرفصلی برجسته در تاریخ ایران و نقطه‌ عطفی در روند درخشش ملت ایران و روز پیروزی خون برشمشیر و حق بر باطل و سرآغاز تلاش و جهاد در عرصه های علم و سازندگی و حرکت به سوی افق های روشن تولید و بالندگی است.

اکنون در چهل و سومین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی، اینجانب یوم الله 22 بهمن ماه را به جامعه کشاورزی، همکاران گرامی جهاد کشاورزی استان فارس و خصوصاً کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان، مردم شریف و همیشه در صحنه این شهرستان و بهره برداران این بخش، تبریک می گویم و از خدای سبحان توفیق روز افزون همه عزیزان را در احیای همیشگی و پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی، پشتیبانی از تولید و اقتدار غذایی، دستیابی به اهداف و توسعه تولیدات عرصه کشاورزی را مسئلت دارم.

مهدی نصیری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26904

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *