افتتاح گلخانه سبزی و صیفی در بیضا

مجری طرح توسعه گلخانه های استانفارس گفت: گلخانه سبزی و صیفی به مساحت پنج هزار مترمربع به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بیضا، احمدرضا صالحی بیان کرد: این طرح گلخانه ای با ظرفیت سالیانه 220 تن و اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال از محل تسهیلات و آورده شخصی احداث و به بهره برداری رسید.

به گفته وی؛ محصول تولیدی گلخانه در حال حاضر خیار است و با بهره برداری از این واحد گلخانه ای برای چهار نفر اشتغال زایی مستقیم و برای ۱۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال زایی شده است.

او افزود: با توجه به سیاست‌های دولت در راستای حمایت از واحدهای گلخانه‌ای، صرفه‌جویی در مصرف آب، افزایش تولید در سطح، اشتغال دائمی و ارزآور و صادرات محور بودن آن، روند توسعه گلخانه‌های بیضا طی سالیان اخیر سیر صعودی داشته است.

در آئین افتتاح طرح موصوف محسن علیزاده نماینده مردم سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی،اسماعیل محبی پور معاون سیاسی و امنیتیاستانداری فارس، علی عبیری مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس، کیامرث همتی فرماندار شهرستان بیضا، و جمعی از مسئولین استانی و محلی حضور داشتند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26905

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *