اعمال قانون و پلمپ 25 واحد متخلف در بیضا

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا گفت: در گشت و بازرسی از سطح بازار این شهرستان علاوه بر پلمپ پنج واحد متخلف برای بیست واحد نیز پرونده قضایی تشکیل و جهت برخورد قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بیضا، صدیقه مویدی با بیان اینکه از ابتدای اسفند ماه نظارت و بازرسی قرارگاه امنیت غذایی بر فروش و توزیع اقلام اساسی خانوار در بیضا آغاز شد و تا پایان فروردین ماه ادامه خواهد داشت تصریح کرد: این نظارت ها با محوریت کنترل و بازرسی از بازار فروش محصولات غذایی از جمله، میوه و تره بار، مواد پروتئینی وحبوبات، آجیل و خشکبار و نانوایی ها با هدف جلوگیری از گران فروشی انجام می شود.

به گفته او؛ تخلف این واحدها شامل: گران فروشی، احتکار، کم فروشی، عدم رعایت موازین بهداشتی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور است.

وی اشاره کرد: بنا به دستور اکید استاندار محترم مبنی بر تشدید برنظارت و بازرسی کالاهای اساسی، بازدیدهای مشترک با حضور فرماندار، بازرس اداره صمت، بازرس مدیریت جهاد کشاورزی، اماکن نیروی انتظامی، اتاق اصناف و بسیج اصناف برگزار می گردد.

مویدی اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، نظارت بر واحد های عرضه محصولات غدایی مردم بصورت روزانه و حتی ایام تعطیل ادامه خواهد داشت، و در صورت بی توجهی به تذکرات بازرسان امنیت غذایی و عدم رعایت قوانین صنفی توسط واحد های متخلف، برخورد جدی با آنها صورت می گیرد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26921

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *