رونق بازار میوه شب عید با قیمت تنظیم بازار در بیضا

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی بیضا از آغاز توزیع 61 تن اقلام اساسی شامل: میوه، مرغ منجمد، گوشت منجمد، برنج هندی و شکر از پنجشنبه بیست و ششم اسفند ماه در 20 عاملیت مجاز، درشهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بیضا، صدیقه مویدی گفت: با در نظر گرفتن شرایط معیشت و اقتصاد شهروندان، به منظور حمایت از مصرف کننده و توانایی خرید میوه برای همه مردم، دو تن پرتقال والنسیا، چهار تن سیب زرد و چهار تن سیب قرمز با قیمت 12 هزار تومان و 6 تن پرتقال تامسون شمالی با قیمت 10 هزار تومان در حال عرضه می باشد.

مویدی اظهار کرد: همزمان 17 تن مرغ منجمد با قیمت 20 هزار تومان، دو تن گوشت منجمد با قیمت 115 هزار تومان، 14 تن برنج هندی با قیمت 18 هزار و 500 تومان و 12 تن شکر با قیمت 14 هزار تومان توزیع می شود.

به گفته وی: برخورد قانونی با متخلفان و اخلالگران بازار در دستور کار دستگاه نظارتی قرار دارد و با هرگونه احتکار کالا و افزایش نامتعارف قیمت‌ها براساس قانون رسیدگی و برخورد می‌شود.

وی با تاکید بر نظارت بازار شب‌عید افزود: تیم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های گشت و نظارت جهادکشاورزی با همکاری سایر نهادها، گشت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های منظمی در سطح شهر خواهند داشت و با هرگونه سودجویی مقابله می‌شود.

سرپرست مدیریت جهادکشاورزی بیضا خاطر نشان کرد که کالاهای اساسی به میزان کافی در فروشگاهها موجود است و هیچ‌جای نگرانی وجود ندارد و دریافت سهمیه جدید و توزیع این اقلام تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26926

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *