پیام تشکر مهدی نصیری مدیر سابق جهادکشاورزی شهرستان سپیدان پس از مراسم تکریم و معارفه

 

مدیر سابق جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان با صدور پیامی، از خدمات بی دریغ و خالصانه کلیه مدیران، کارکنان و همکاران عزیز و کشاورزان و بهره برداران سخت کوش در طول دوره مدیریت خود سپاسگزاری، و از تعامل و همکاری بی شائبه این بزرگواران، مراتب قدردانی خود را ابراز کرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان، متن پیام مهدی نصیری به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

پروردگارا مرا در هر کار با صداقت وارد کن و با صداقت خارج ساز و از سوی خود حجتی یاری کننده برایم قرار ده «سوره اسراء، آیه۸۰»

– حضرت حجه الاسلام و المسلمین، حاج آقا موسوی انور، نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه محترم شهرستان سپیدان

– نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای سپیدان و بیضاء در مجلس شورای اسلامی

– فرماندار محترم شهرستان

– فرمانده محترم بسیج مقاومت ناحیه سپاه سپیدان

– اعضاء محترم شورای تامین شهرستان

– مدیران محترم و اعضاء محترم شواری اداری شهرستان

– روسای محترم ادارات تابعه، معاونین ، روسای ادارات و همکاران ارجمند مدیریت ومراکز جهاد کشاورزی شهرستان

– کشاورزان عزیز و سخت کوش و نمایندگان محترم تشکلهای کشاورزی شهرستان

– اعضاء محترم شوراهای اسلامی روستا، بخش و شهر

با سلام و صلوات بر محمد(ص) و آل محمد

ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان محضر همه عزیزان ،خداوند قادر و متعال را شاکر و سپاسگزارم که به این بنده حقیر توفیق عنایت فرموده تا برهه‌ای از عمر ناچیز خویش را به خدمتگزاری به مردمانی غیورو بزرگ و در جمع با صفا و پر محبتتان در این خطه پرخاطره سپری نمایم، از این روی برخود بالیده و به آن مفتخرم.

به یقین ادعا می‌کنم که در طول این مدت بهره فراوانی از آموزه های انسانی، اخلاقی، علمی و فنی شما کشاورزان تلاشگر، مدیران توانمند و همکاران پرتلاش و اندیشمند محترم نصیب اینجانب شده است.

خداوند بیش از همه شاهد و ناظر است که در این مسئولیت خطیر محوله، از هیچ کوشش و تلاش دریغ ننموده و در همه حال با همکاری و مساعدت شما بزرگواران، تمامی مساعی و اهتمام خویش را در راستای حسن انجام امور و وظایف محوله و آن هم با توجه جدی به خدمتگزاری صادقانه به جامعه کشاورزی شهرستان و رضایت حق به‌کار گرفته ام.

رجاء واثق دارم اگر لطف و عنایت پروردگار، حمایتهای بی دریغ و مساعدتها و همکاری دلسوزانه مجموعه مدیران شهرستان و استان، همکاران خوب و قدرشناس، کشاورزان و بهره برداران گرامی و اصحاب رسانه نبود هیچ تلاش و کوشش نتیجه نداده و مثمر ثمر هم واقع نمیشد.

بی‌شک و بدون تردید تشکر و سپاس از تعامل بسیار نزدیک و همکاری بی شائبه همه عزیزانی که همواره خود را مدیون آنها پنداشته، کمترین احترام و صحه ای است که بر این صفحه می نگارم، سخت بر این باورم که اگر قصوری از من سر زده از روی سهو بوده و بر همین باور چشم بر گذشتتان دارم.

اکنون که امانت مسئولیت در مدیریت جهادکشاورزی شهرستان را به برادر خدوم دیگری واگذار می نمایم و توفیق همکاری بیشتر خدمت شما خوبان از حقیر سلب می گردد، برخود لازم و واجب می دانم ضمن خداحافظی و حلالیت طلبی از کلیه مدیران ، کارکنان و همکاران عزیز وکشاورزان و بهره برداران سخت کوش، از خدمات بی دریغ و خالصانه این بزرگواران مجددا کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

امیدوارم با حلول ماه رحمت و بندگی به پیشگاه الهی، سفره دلتان همواره به سبزینه معنویت آذین و دعای خیرتان را در صحنه دیگر خدمتگزاری ، بدرقه راه حقیر فرمائید.

ارادتمند شما، مهدی نصیری

فروردین1401

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26929

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *