پیام دعوت سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان از احاد مردم این شهرستان برای حضور پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس

شهاب الدین صالحی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان، به مناسبت روز جهانی قدس، با صدور پیامی، مردم شهرستان سپیدان، کشاورزان و به ویژه فعالان بخش کشاورزی را به شرکت در این راهپیمایی حماسی دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان، متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، سالروز فرمان تاریخی معمار بزرگ و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روز جهانی قدس فرا رسید.

روز قدس هر سال به عنوان روزی است که پرونده جنایت و اشغالگری رژیم موقت و رو به زوال صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و تعرض به مسجدالأقصی مورد بازخوانی جهانیان قرار می‌گیرد.

امروز جمهوری اسلامی ایران با رهبری امام خامنه‌ای تمام توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای آنها به ویژه آل سعود را نقش بر آب نموده به گونه‌ای که جبهه مقاومت قدرتمند تر از هر زمان دیگری این رژیم تروریستی و نامشروع را به ستوه آورده است.

شعله‌های خشم این جهاد مقدس بعد از چهار دهه روز به روز برافروخته‌تر و عزم مسلمانان در نابودی رژیم صهیونیستی استوارتر شده است، این حرکت تاریخ‌ساز امام معادله قدرت را در منطقه حساس فلسطین تغییر داد و پوشالی بودن رژیم صهیونیستی و حامی بزرگ آن، آمریکا را به جهانیان ثابت نمود.

به پاس بزرگداشت این روز مقدس، کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان، کشاورزان، تولید کنندگان و فعالان بخش کشاورزی و عشایر غیور این شهرستان به همراه احاد مردم همیشه در صحنه این شهرستان یکبار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی، در این راهپیمایی شرکت می کنند و همگام با تمام ملت شریف ایران اسلامی، با حضور در راهپیمایی روز قدس، انزجار خود را از استکبار جهانی بخصوص اسرائیل غاصب و جنایات این رژیم صهیونیستی اعلام می دارند.

روز قدس روزی است که حضور پر شور مسئولین و مردم روزه دار در سراسر این مرز و بوم یکی از مهم‌ ترین حماسه ها را رقم می زند.

اینجانب از کشاورزان، تولید کنندگان و مردم فهیم، آگاه و همیشه بیدار این شهرستان دعوت می‌نماید با لبیک گویی به فرمان امام خامنه ای(مدظلّه العالی) و با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز قدس، پاسخ قاطعانه‌ای به شیطنت‌های رژیم اشغالگر قدس داده و نشان دهند که آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز را هرگز فراموش نخواهند کرد، حقیقتا پیروزی امت اسلام، نزدیک و وعده های الهی، محقق خواهد شد.

شهاب الدین صالحی

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26942

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *