بازنگری در شاخص های ارزیابی طرح ها و پروژه های شهرستانی

با توجه به انجام ارزیابی سالانه پروژه ها و طرح های شهرستانی براساس موافقت نامه های مالی، ضروری است شاخص های ارزیابی بازنگری و به روز گردد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، فرج اله عباسی مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات این سازمان گفت: چارچوب این شاخص ها در سال گذشته براساس طرح تعالی سازمانی طی جلسات متعدد تدوین گردید و اولین دوره ارزیابی عملکرد شهرستان ها براساس این شاخص ها در سال 97 انجام پذیرفت.

وی افزود: با آغاز سال جدید بازنگری و به روز رسانی این شاخص ها در چارچوب طرح تعالی سازمانی براساس موافقت نامه های مالی، دستورالعمل ها و آیین نامه های اجرایی در دستور کار کارشناسان ارزیاب مدیریت بازرسی قرار گرفت و تاکنون 2 جلسه داخلی در تاریخ های 18 و 22 فروردین ماه به آن اختصاص یافته است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: از اهم مصوبات این جلسات انجام مکاتبات و برگزاری جلسات با مدیریت های ستادی به منظور بازنگری، اصلاح و به روز رسانی این شاخص ها متناسب با اولویت های سازمانی و پس از تدوین، نظرخواهی از مدیریت شهرستان ها می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=2728

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *