اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی به فارس آمدند

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، رئیس کمیسیون کشاورزی، منابع طبیعی، آب و محیط زیست در ارتباط با عزیمت این کمیسیون به استان فارس گفت: ماموریت های ما در استان‌های مختلف با توجه به وظایف و تکالیف کمیسیون تخصصی مجلس دو هدف را دنبال می‌کند.

  احمدعلی کیخا یکی از اهداف را آگاهی یافتن از کم و کیف امور و ظرفیت های مختلفی که در مناطق مختلف کشور در زمینه کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست وجود دارد، برشمرد و افزود: در این سفرها همچنین مسائل و مشکلاتی کشاورزان از زبان آنها شنیده می‌شود.

وی تصریح کرد: با بررسی مشکلات  اگر خدای ناکرده تعللی در اجرای قوانین از سوی دستگاه های دولتی وجود دارد، هماهنگی لازم برای رفع آنها صورت می‌گیرد و اگر نواقصی از نظر قانونی وجود دارد، جهت اصلاح قوانین و یا دستور قوانین جدید مد نظر همکاران ما قرار می‌گیرد.

کیخا افزود: در همین راستا  به استان فارس آمدیم و در روز اول  به چندین گروه تقسیم شدیم  و همکاران در شهرستان های مختلف بازدیدها را خواهند داشت

اعضای کمیسیون کشاورزی، روز چهارشنبه 22خرداد به فارس آمدند و  با همراهی تعدادی از  مدیران استانداری، سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و ادارات وابسته و سایر دستگاه‌های اجرایی؛  در قالب ۴ گروه از پروژه‌های اولویت‌دار استان فارس در شهرستان‌ مختلف استان بازدید داشتند و بعداز ظهر همان روز  در حضور استاندار و اعضای کمیسیون کشاورزی، منابع طبیعی، آب و محیط زیست مسائل مختلفی که در استان مطرح شده مورد تبادل نظر قرار گرفت.

این گروه روز پنج‌شنبه نیز در استان حضور داشته و با کشاورزان پیشرو و مسئولین نشست خواهند داشت و همچنین از طرحهای اولویت دار بازدید می‌کنند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=2936

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *