مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی فارس:

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن قائمی روز پنج شنبه سی ام آبان ماه در راهپیمایی امنیت افزود: مردم امروز نشان دادند که کماکان پشت سر مقام معظم رهبری و در جهت منویات امام خامنه ای مدظله العالی حرکت می کنند.

وی با بیان اینکه اعتراض حق مسلم و قانونی مردم است اما اگر به اغتشاش، نا امنی، تخریب اموال عمومی و خصوصی کشانده شود محکوم است و خواسته ی مردم نخواهد بود، تصریح کرد: در پی حوادث چند روز اخیر، مردم ولایت مدار شهر مقدس شیراز، سومین حرم اهل بیت با لبیک به مقام عظمای ولایت و همسو با منویات معظم له لازم بود که صف خود را از اغتشاشگران جدا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قائمی ابراز کرد: امیدواریم مسئولین، دولت مردان و عزیزان در نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز قدردان این مردم باشند و بدانند که سرمایه ی این نظام و جمهوری اسلامی ایران مردم هستند که در سایه ی منویات ولی فقیه حرکت می کنند.

کارکنان خانواده بزرگ جهاد کشاورزی استان فارس همراه با محمد مهدی قاسمی رئیس این سازمان ، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان، معاونین، مدیران کل ادارات وابسته و مدیران و روسای ادارات این سازمان همگام با مردم ولایت مدار استان فارس با حضور پرشکوه خود در “راهپیمایی حفظ امنیت” به ندای مقام عظمای ولایت لبیک گفتند.

 

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=3831

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *