انقلاب اسلامی به مردم عزت و هویت بخشید

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در استان فارس، سیدمحسن قائمی در نشست با مدیر عامل سازمان تعاون روستایی کشور، تصریح کرد: انقلاب ما برای به ثمر نشستن از مردم اراده و همت مطالبه کرد و مردم نیز پاسخ دادند.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی بدون مردم هیچ و با مردم همه چیز است، افزود: مردم به دعوت امام (ره) لبیک گفتند و این گوهری بود که خیلی وقت مردم و نظام ما به دنبال آن می گشتند.

این روحانی ابراز کرد: اگر تنها دستاورد جمهوری اسلامی، تصمیم گیری مردم برای اراده خودشان باشد، این شاید بزرگترین دستاورد است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بیان کرد: پس از گذشت 41 سال از تشکیل نظام جمهوری اسلامی، با فعل خواستن و ما می توانیم توانسته ایم خیلی از چیزهایی که برای ما نباید بود را پشت سر بگذاریم.

قائمی افزود: مهمترین شاخصه و موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران این است که موفق به صرف فعل ما می توانیم شدیم.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین شاخصه ما این است که ما به مردم امیدواری بدهیم، اظهار کرد: در دهه فجر یکی از مهمترین وظایف مدیران ما این است که موفقیت های نظام جمهوری اسلامی را برای مردم بیان کنند.

قائمی گفت: خداوند متعال به ما توفیق داده است که ما در بخش کشاورزی به مردم خدمت کنیم چرا که ما با زحمت کش ترین افراد جامعه روبرو هستیم.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=4370

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *