کمیسیون رفع تداخلات اراضی استان فارس

به گزارش روابط عمومی مدیریت امور اراضی فارس، محمد مهدی قاسمی افزود: تعیین تکلیف پلاک هایی که در آن اجرای مقررات اصلاحات ارضی صورت گرفته و اراضی زارعین صاحب نسق با عرصه های ملی تداخل دارد و همچنین به منظور ارتقای سطح صریب اطمینان تولید محصولات کشاورزی و اصلاح و سنددار کردن اراضی کشاورزی از اهداف تشکیل کمیسیون می باشد.

 کمیسیون رفع تداخلات اراضی استان فارس به منظور رسیدگی به پرونده های مربوط به برخی اراضی شهرستان های زرین دشت، کازرون، گراش، نی ریز، خنج، فراشبند و شیراز همزمان با سالروز تشکیل سازمان امور اراضی کشور برگزار و مقرر شد گانت چارت تمام پروژه های در دست اقدام تهیه و در اسرع وقت نسبت به تعیین مرز ثبتی پلاک ها به منظور کم کردن دغدغه مردم اقدام لازم انجام شود. همچنین با توجه به رای صادره در محاکم قضایی، ضمن ارسال مستندات به کارگروه مرکزی رفع تداخلات کشور، در خصوص چگونگی رسیدگی در کمیسیون استان تصمیم گیری شود.

کمیسیون فوق به منظور رفع همپوشانی قوانین و مقررات موازی و اصلاح سوابق، نقشه ها و کلیه دفاتر و اسناد ازجمله اسناد مالکیت در عرصه های مورد تداخل برگزار می گردد.

این کمیسیون با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی ، مدیر کل ثبت اسناد و املاک ، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری ، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی ،سرپرست مدیریت امور اراضی فارس و سایر اعضای کمیسیون در سالن جلسات ریاست سازمان برگزار شد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=4376

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *