تفویض اختیار صدور مجوز صادرات گیاهان دارویی با منشاء زراعی به مدیریت توسعه بازرگانی

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: در راستای تسهیل و تسریع در صادرات گیاهان دارویی با منشاء تولید زراعی، کلیه مراحل تایید زراعی بودن و صدور مجوزهای صادراتی کالاهای موصوف از سوی وزارت جهاد کشاورزی به سازمان جهاد کشاورزی استان فارسش تفویض گردید.

 به گزارش روابط عمومی مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، صمد رنجبری افزود: مدیریت توسعه بازرگانی به عنوان نماینده سازمان جهاد کشاورزی استان فارس جهت تایید مجوزهای صادراتی در سامانه پنجره واحد تجارت فرامرزی گمرک ج . ا . ایران این اختیار را کسب نموده است و پیش از این مجوز صادرات این محصولات صرفا توسط وزارت جهاد کشاورزی صادر می گردید.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: کلیه متقاضیان صادرات گیاهان دارویی با منشاء تولید زراعی ابتدا به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محل تولید محصول خود مراجعه و پس از دریافت نامه تایید زراعی بودن کالا، نسبت به اظهار آن در گمرک مورد نظر و ثبت درخواست در سامانه گمرک به آدرس: https://epl.irica.gov.ir  اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: در نهایت متقاضیان با در دست داشتن نامه تایید زراعی بودن گیاه دارویی و اظهار نامه مورد نظر به مدیریت توسعه بازرگانی جهت دریافت مجوز صادرات و تایید درسامانه(epl)  مراجعه و اقدام به صادرات محصول تولیدی خود می نمایند.

 

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=4519

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *