کارخانه پنبه پاک کنی داراب افتتاح شد

معاون پارلمانی رییس جمهوری، شنبه در هشتمین روز از دهه فجر در آیین افتتاح چندین طرح در شهرستان داراب با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی در نقاط مختلف کشور گفت: این خدمات در شرایطی صورت می‌گیرد که کشور با سخت‌ترین تحریم‌ها مواجه است و این حجم از تحریم در طول ۴۰ سال گذشته سابقه نداشته است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ، حسینعلی امیری افزود: در دنیا کشوری مثل جمهوری اسلامی ایران نبوده که هیات حاکمه و رییس جمهور آمریکا اینگونه آن را در تنگنا قرار دهند و سخت‌ترین تحریم ها را اعمال کرده باشند.

وی ادامه داد: زمانی که تحریم‌ها را شروع کردند به تغییر رژیم و تغییر جمهوری اسلامی ایران فکر می‌کردند اما شکست خوردند، بعد فکر می‌کردند می‌توانند اقتصاد ما را فلج کنند و بازهم شکست خوردند، سپس فکر می‌کردند می‌توانند توسعه کشور را متوقف کنند که بازهم شکست خوردند.

امیری بیان داشت: افتتاح بیش از ۸۳۱ پروژه با ۲۳ هزار میلیارد تومان اعتبار در ایام دهه مبارک فجر در استان فارس و افتتاح پروژه‌های مشابه در سایر استان‌ها بیانگر این است که علیرغم تنگنایی که برای ما ایجاد کردند، کارهای بزرگی در حال انجام است و هیچ گاه توسعه کشور متوقف نشده است و این اقدامات شبیه به معجزه است.

وی اضافه کرد: این اقدامات در سایه مقاومت، همراهی، همکاری مردم و حضور در صحنه آنان با هدایت‌ها و حمایت‌های رهبر معظم انقلاب و با تلاش فرزندان مردم در بخش‌های مختلف دولت صورت گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در مراسم افتتاحیه “کارخانه پنبه جنت شهر داراب ”  گفت:  بهترین تسهیلاتی که در حوزه نساجی داده می شود خوشبختانه در استان فارس است.

محمد مهدی قاسمی افزود: ما به رتبه دوم فرآوری محصولات کشاورزی دست پیدا کردیم و بالغ بر هزار و 400 واحد فرآوری که عمده این واحدهای فرآوری طی پنج سال اخیر در استان فارس به بهره برداری رسیده است.

وی بیان کرد: در حوزه هایی نظیر سورت، دسته بندی و سردخانه خیلی

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=4520

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *