ارزیابی تیم ارتباط با مشتری بر اساس مدل تعالی سازمانی

به گزارش روابط عمومي مديريت بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، فرج اله عباسی افزود: جلسه ارزیابی فعالیت های صورت گرفته توسط تیم ارتباط با مشتری در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس برگزار گردید.

وی بیان کرد: این سازمان ها در طراحی، تولید و تحویل محصولات و خدمات، خلق ارزش فزاینده برای مشتریان و سایر ذی نفعان را همواره مدنظر دارند ومدل کسب و کار خود را با درنظر گرفتن ارزش پیشنهادی توسعه داده، اجرا می کنند که در معیار روابط با مشتریان مدیریت می شود و در معیار نتایج مشتریان که شامل برداشت های مشتریان و شاخص های عملکردی مشتریان می شود سازمان های متعالی به نتایج برجسته ای که نیازها و انتظارات مشتریان را برآورده کرده و یا از آن فراتر می رود، دست یافته و از پایداری نتایج اطمینان می یابند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: آسازمان های متعالی مجموعه ای از شاخص های برداشتی و شاخص های عملکردی مرتبط را به منظور ارزیابی جاری سازی موفق استراتژی و برنامه های مبتنی بر نیازها و انتظارات مشتریان استفاده می کنند.

وی بیان کرد: در این راستا تیم ارتباط با مشتری فعالیت های جاری و بهبودی خود را در حوزه مشتری مداری همچون: نظرسنجی از مشتریان با ارسال پرسشنامه، تکمیل و جمع آوری، پایش و تحلیل آن ها، شناسایی و افزایش کانال های ارتباطی براساس بخش بندی مشتریان، بررسی و مطابقت بندهای ایزو 10002 و 10004 در سازمان و…. را با همراهی مقصودبیگی و میعاد امین پور پیش برد.

عباسی در ادامه تاکید کرد: سازمان های متعالی همواره به دنبال کسب رضایت مشتریان خود ازطرق مختلف همچون ارائه خدمات بهتر ، کاهش مدت زمان پاسخگویی به شکایات و… هستند که در این زمینه مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان تلاش نموده طی سال های گذشته تاکنون در کاهش مدت زمان پاسخگویی به شکایات مشتریان تغییرات چشمگیری ایجاد نماید.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=4558

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *