راهبرد مشارکت مصوب به اطلاع می رساند:
این سازمان در جهت رسیدن به اهداف سازمانی در حوزه های کشاورزی و امنیت غذایی نهایت سعی و تلاش خود را می نماید تا بتواند با ارائه خدمات بهتر رضایت مندی مراجعین را تامین نماید.
لذا:
- در جهت خدمت رسانی بهتر ، رفع نواقص و دریافت نظرات کاربران ، امکان نظر سنجی را درسایت فراهم نموده است.
- در این تار نما سعی شده کلیه استاندارد های مورد نیاز اعم از کاربر پسند بودن، شفافیت، کیفیت خدمات تار نما، دسترس پذیری تار نما ، دسترس پذیری اطلاعات، بیان حریم خصوصی و بیانیه سطح توافق خدمات ایجاد گردد.
- اصلاح و بهبود روشهای ارائه خدمات و اطلاع رسانی به مراجعین از طریق سایت ایجاد و همواره مدنظر مسئولین این سازمان بوده است.
- اهمیت به اطلاع رسانی و بروز رسانی اخبار، اطلاعیه ها و ….در سایت سازمان یکی از مهمترین اهداف این سازمان مطرح شده است.
- دریافت و رسیدگی به شکایات، پیشنهادات و انتقادات مراجعین و پاسخگویی به آنها در سایت سازمان فراهم شده است.
سازمان جهاد کشاورزی استان فارس کلیه مقررات صادره خود اعم از بخشنامه ها ، آیین نامه ها ، دستورالعمل ها و ضوابط اجرایی و … را پیش از ابلاغ از طریق تارنمای سازمان در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات مردمی ، نسبت به اصلاح و سپس ابلاغ اقدام می نماید. در اين راستا و به منظور جلب مشارکت هاي مردمي ، سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان برخود لازم مي داند نظرات، پیشنهادات و انتقادات آحاد مردم بويژه از سوي نخبگان، متخصصين ، صاحب نظران، مديران و کارشناسان دستگاه هاي اجرائي عمومي را گردآوری و راهبردهای منتج به افزایش کيفيت خدمات را تدوين نمايد همچنین این سازمان تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه هاي اجرائی را در سرلوحه کار خود قرار داده است.