هدف سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در سال جهش تولید افزایش بهره وری است

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، محمد مهدی قاسمی افزود: در نظام نوین ترویج کشاورزی استان فارس به بیش از 600 پهنه تقسیم شده است که هر پهنه دارای مسئول است و این مسئول تمامی اطلاعات مربوط به بهره برداران بخش کشاورزی پهنه خود را در اختیار دارد.

وی تصریح کرد: ما در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس برای رضایت ذی نفعان خود مدل تعالی سازمانی را جاری سازی کرده ایم.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: تعالی سازمانی یک مدل مدیریتی است که بر اساس این مدل برای جاری سازی هر استراتژی باید الگوی رادار حاکم باشد تا بهبود مستمر حاصل شود.

وی بیان کرد: مدل تعالی باعث انسجام، هماهنگی، هم افزایی و بهبود مستمر در مجموعه خانواده بزرگ جهاد کشاورزی می شود و با بهبود مستمر فرآیند رضایت ذی نفعان و همه مصرف کنندگان بخش کشاورزی محقق می گردد.

قاسمی اظهار کرد: رسانه ملی نقش اساسی در زمینه اطلاع رسانی فعالیت های انجام شده در بخش کشاورزی را بر عهده دارد که با تعامل دوسویه می توان این ارتباط را بیشتر نمود.

در ادامه این دیدار مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت:
هفدهم مرداد ماه روز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است.

سید محسن قائمی افزود: خبرنگار با حضور به موقع در جایی که اتفاق یا رخدادی روی داده است وظیفه کسب، تهيه، جمع‌آورى و تنظيم ‘اخبار’ و انتقال آنها را از طريق وسايل ارتباط جمعى مطبوعات، راديو، تلويزيون و خبرگزاري به مخاطبان بر عهده دارد.

وی بیان کرد: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز فارس در زمینه های مختلف در کشور شاخص بوده است که برای شما آرزوی توفیق خدمتگزاری به مردم را از خداوند متعال مسئلت دارم.

در ادامه این دیدار مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در جلسه شورای برنامه ریزی استان جزء سازمان های موفق در زمینه جذب اعتبارات اعلام شده است که این نشان از مدیریت خوب در این سازمان است.

سید تقی سهرابی با اشاره به اینکه در شرایط حاکم برجامعه، مردم نیاز به خبرهای امیدآفرین و امید بخش دارند و انعکاس فعالیت های انجام شده توسط سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به عنوان سازمانی که در امنیت غذایی کشور نقش بسزایی دارد، افزود: این استان جزء استان های کشاورزی خیز است که با خود کفایی در منابع غذایی می تواند سبب امید در جامعه گردد و صدا و سیمای مرکز فارس در بحث آموزش و ترویج می تواند کمک موثری را به این سازمان در جهت انعکاس مطالب به بهره برداران بخش کشاورزی از طریق تیزر، پیام برای کشاورزان در بین برنامه های در حال پخش، تهیه برنامه های تلویزیونی و رادیویی با توجه به فصل زراعی انجام دهد.

شایان ذکر است که به مناسبت هفته خبرنگار محمد مهدی قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به همراه قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی، مهدی صادقی معاون توسعه مدیریت و منابع، عبدالرحیم پیشکار مدیر حوزه ریاست، حمید رضا ابراهیمی مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی، علیرضا واحدی پور رئیس اداره روابط عمومی، سید عبدالوهاب نقیب معاون اداره روابط عمومی و سید محمد شاه امیری نماینده سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در مرکز صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز فارس با حضور در مرکز صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز فارس با سید تقی سهرابی مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس، ابوالحسن کرمی معاون خبر صدا و سیمای مرکز فارس، یاسر جمالی معاون صدا و علیرضا باغبان منش معاون سیمای مرکز فارس دیدار و از تلاش این مرکز در انعکاس فعالیت های انجام شده در بخش کشاورزی با اهداء گل و لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد و در ادامه با حضور در معاونت خبر ضمن دیدار با خبرنگاران مرکز صدا و سیمای مرکز فارس از تلاش آنان در انعکاس اخبار و رویدادهای بخش کشاورزی استان فارس تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=5125

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *