فردین زمانی : برگزاری جلسات شورای هماهنگی به صورت مستمر، حرکت تیمی مجموعه گزینش جهت خود ارزیابی در مسیر تعالی هسته گزینش است.

جلسه شورای هماهنگی هسته گزینش که سه شنبه پانزدهم مهرماه در محل سالن جلسات کوثر به دعوت فردین زمانی و با حضور حجت الاسلام و المسلمین ذوالانواری برگزار شد. ذوالانواری ، عضو هسته گزینش گفت : در گزینش مباحث اخلاقی در چارچوب صداقت و راستگویی مطرح می شود و گزینشگران باید در بررسی های خود در حوزه تحقیق و مصاحبه اصل را بر صداقت و راستگوئی بگذارند و وظیفه خود را که احراز صلاحیت های اخلاقی داوطلبین است به نحو احسن انجام دهند و در این مسیر خداوند را حاضر و ناظر بر کار خود بدانند.

زمانی در این جلسه گفت : هدف از برگزاری جلسات شورای هماهنگی، آسیب شناسی عملکرد گزینشگران در حوزه های تخصصی گزینش است و در ادامه آن خود ارزیابی صورت می پذیرد که مسیر تعالی هسته را هموارتر می سازد. گزینشگران در مسیر تعالی سازمانی بایستی پیشرو باشند و همانطور که در حال حاضر سه نفر از همکاران با مجموعه تعالی سازمانی همکاری دارند بایستی سایر همکاران هم در این مسیر حرکت نمایند و با مطالعه کتابچه تعالی سازمان جهاد کشاورزی فارس گام اول را بردارند.

در ادامه این جلسه هریک از همکاران این هسته به ارائه گزارش عملکرد کاری خود پرداختند.

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=5511

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *