جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان فارس

جهت همکاری هر چه بیشتر در ساخت صحن مطهر حضرت زینب(س) درکربلای معلی،حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، طی برگزاری جلسه ای با قاسمی دبیر ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس ضمن آشنایی بیشتر با روند کاری ستاد اقدام به تهیه پوستر های تبلیغاتی جهت این امر معنوی نمود.

به گزارش روابط عمومی حوزه ی نمایندگی ولی فقیه در سازمان، نجمه روشن ضمیر کارشناس موضوعی بازسازی عتبات عالیات و مشاور امور بانوان در امور بانوان حوزه گفت: از طریق اتوماسیون و فضای مجازی پوستر های تبلیغاتی به همه کارکنان خانواده بزرگ جهاد کشاورزی اطلاع رسانی شد و در ادامه طی نامه ای از تمامی مدیریت های جهاد کشاورزی در شهرستان ها خواسته شد که با مسئول ستاد عتبات  شهرستان ها جلسه تشکیل دهند و تمامی مصوبات خود را گزارش کنند.  

نتیجه این ارتباط صمیمانه و شفاف کمک مضاعف کارمندان سازمان جهاد کشاورزی به این طرح مقدس بود که مبلغ 25 میلیون جمع اوری و به ستاد تحویل شد. همچنین تعداد 20نفر از همکاران در طرح مشارکت در وام بانک رسالت با بازپرداخت  ماهانه 50 هزار تومان اقدام و تبلیغات در این زمینه با جدیت ادامه دارد و انشالله تا رسیدن به شرایط بهتر پیگیری خواهد شد.

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=5761

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *