تامین منابع تسهیلاتی بند “الف” ماده 52 قانون الحاق جهت طرح های “تعاونی”

به گزارش روابط عمومی مدیریت امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، محمود کجوری افزود: در این راستا تعدادی از طرح های تعاونی های فعال در بخش کشاورزی در زمینه باغبانی، اموردام و طیور، صنایع، مکانیزاسیون و منابع طبیعی توسط ادارات کار سطح شهرستان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها شناسایی و به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اعلام گردید.

وی تصریح کرد: پس از بررسی و تائید نهایی طرح های تعاونی ها مراتب به منظور معرفی متقاضیان به سیستم بانکی برای اخذ تسهیلات به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اعلام که متقاضیان برای تشکیل پرونده تسهیلاتی به بانک توسعه تعاون معرفی گردند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: تاکنون تعداد 64 طرح تعاونی با مبلغ 1807400 میلیون ریال توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سازمان جهاد کشاورزی استان فارس اعلام شده است که از این تعداد 25 طرح به مبلغ 1714400 میلیون ریال دارای شرایط کامل بوده که به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی منعکس گردیده اند.

وی بیان کرد: طرح های مورد تائید در زیر بخش های باغبانی، صنایع تبدیلی، دام و طیور           می باشند و متقاضیان بایستی به منظور پی گیری به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و یا بانک عامل مراجعه نمایند.

                                       

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=5886

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *