آغاز به کار رسمی سامانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: بر اساس نامه شماره 40961/60 مورخه 01/02/1400 دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور و دستور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس سامانه تسهیل و رفع موانع تولید کشور به نشانی https://tashil.stsm.ir  راه­اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، محمود کجوری افزود: فعالان اقتصادی می­بایست درخواست­های خود را غیر از تقاضاهای مرتبط  با تسهیلات سامانه بهین­یاب در این سامانه وارد نمایند و بررسی درخواست­ها نیز توسط دستگاه اجرایی مربوطه و از طریق فرآیند کاری تعریف شده در سامانه هماهنگ صورت می­پذیرد.

وی تصریح کرد: اعتبار مصوبات ابلاغی کارگروه و ضمانت اجرای مصوبات صرفا برای درخواست ها و مصوباتی خواهد بود که ثبت نام آن ها از طریق سامانه بوده و بررسی و تصمیم گیری آن نیز از طریق فرآیند صورت پذیرد و سایر اقدامات انجام شده از سوی کارگروه و دستگاه های اجرایی که به صورت غیرالکترونیکی باشد به استثناء موارد قید شده در فوق دارای اعتبار و ضمانت اجرایی نخواهد بود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: به منظور جلوگیری از بلاتکلیفی و سردرگمی متقاضیان ضروری است نسبت به ثبت درخواست خود درسامانه اقدام نمایند.

 

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=6130

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *