اولین بازدید کمیته پایش نهاده های دامی سازمان جهاد کشاورزی فارس

به گزارش روابط عمومی مديريت بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، افشین طیبی افزود: کمیته پایش نهاده های دامی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس متشکل از نماینده مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، نماینده مدیریت حراست، نماینده معاونت بهبود تولیدات دامی و نماینده مدیریت توسعه بازرگانی می باشد. وی تصریح کرد: هدف از تشکیل این کمیته، پایش استانی و انجام بازدیدهای شهرستانی به منظور نظارت عالیه بر عملکرد توزیع نهاده های اتحادیه های استانی، شرکت تعاونی های دامداران شهرستان ها و بررسی عملکرد مدیریت شهرستان ها در خصوص اجرا و رعایت موارد فوق الذکر بر اساس شیوه نامه ابلاغی از وزارت متبوع می باشد.

طیبی بیان کرد: در این بازدید از چندین واحد گاوداری و گوسفند داری در منطقه خبریز بازدید و تطابق میزان تعداد دام موجود در واحدها با میزان ثبت شده در سامانه جامع هویت گذاری بررسی گردید و مغایرت های مشاهده شده در دفتر شرکت تعاونی دامداران به مدیرعامل شرکت دامداران ارسنجان جهت تصحیح اعلام گردید.

وی اظهار کرد: در حاشیه این بازدید از مرکز جمع آوری شیر شرکت تعاونی دامداران ارسنجان نیز بازدید به عمل آمد و در ادامه با حضور اعضاء همراه در دفتر مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان موارد بررسی گردید و مقرر شد پیگیری های لازم تا رفع مغایرت ها صورت پذیرد.

طیبی تاکید کرد: این بازدید ها به صورت مستمر در استان انجام خواهد پذیرفت تا مغایرت های احتمالی رفع گردد و تخلفات شناسایی گردد.

 

 عملکرد سامانه های بررسی شکایات در سال 1399

کارشناس سامانه های مدیریت بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: به تمامی شکایات، گزارشات و درخواست های واصله از سامانه های مربوطه پاسخ داده شد.

به گزارش روابط عمومی مديريت بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، حسین هوشیار گفت: در سال 1399 تعداد 228 فقره درخواست، شکایت و گزارش از سامانه های سازمان بازرسی کل کشور، سامانه سامد، سامانه رسیدگی به شکایات وزارت جهاد کشاورزی و سامانه رسیدگی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی فارس دریافت شده که پس از پیگیری لازم، پاسخ  در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ به مرجع درخواست کننده یا فرد شاکی ارائه شده است.

وی تصریح کرد: پاسخگویی به موارد واصله از سامانه ها دارای محدودیت های زمانی است و ارائه پاسخ در زمان اعلام شده ایجاد نوعی امتیاز در ارزیابی ها برای سازمان می نماید و لازم به ذکر است میانگین مدت پاسخگویی این سازمان در سال 1399 به کمتر از 8 روز رسیده است.

هوشیار بیان کرد: تلاش این مدیریت بر این است که با توجه به زحمات همکاران و پیگیری هایی که صورت می پذیرد حتماً زمان مقرر رعایت گردد بنابراین ضرورت دارد که تمامی همکاران ستادی و شهرستانی در انجام این مهم مساعدت نموده و در صورت وصول چنین گزارشات و شکایاتی در اسرع وقت ضمن بررسی دقیق، پاسخ مناسب را ارائه نمایند.

   

آغاز ارزیابی عملکرد طرح ها و پروژه های شهرستانی بر اساس موافقت نامه های سال 1399

مدیر بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت:  از 26 اردیبهشت ماه 1400 بررسی و ارزیابی عملکرد طرح ها و پروژه های شهرستان ها آغاز گردید.

به گزارش روابط عمومی مديريت بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، فرج اله عباسی افزود: در این ارزیابی ها عملکرد سال 1399 واحدهای تخصصی مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان های شیراز، کوار و فیروزآباد از قبیل زراعت و نهاده های کشاورزی، باغبانی، حفظ نباتات، مکانیزاسیون، صنایع تبدیلی و غذایی، آب و خاک، امور دام و شیلات، امور اراضی، امور مالی، ترویج و مراکز جهاد کشاورزی، طرح و برنامه و مدیریت ستادی مطابق با موافقت نامه های سال 1399، برش های سازمانی و براساس شاخص های ارزیابی تدوین شده انجام شد.

وی عنوان کرد: ارزیابی عملکرد شهرستان های فسا و سروستان نیز در برنامه کاری قرار دارد و طی برنامه ریزی انجام شده تا دی ماه سال جاری ارزیابی عملکرد 36 شهرستان انجام و گزارش های تنظیم شده به ریاست سازمان، معاونت ها و مدیریت های ستادی مربوطه و مدیریت های شهرستانی ارسال خواهد گردید.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: این ارزیابی ها سالانه و به صورت مستمر توسط تمامی کارشناسان مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات با هدف ارزیابی عملکرد طرح ها و پروژه های شهرستان ها مطابق با موافقت نامه ها انجام می شود تا با شناسایی ناراسایی ها و ارائه پیشنهادات اقدامات لازم جهت بهبود امور انجام گردد.

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=6201

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *