حفظ کاربری اراضی کشاورزی ضامن تولید محصولات کشاورزی

 به گزارش روابط عمومی مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، محمود باصری افزود: اراضی زراعی و باغ ها که در خارج از محدوده قانونی شهرها و شهرک ها قرار گرفته اند موضوع قانون حفظ کاربری اراضی هستند و محدوده قانونی شهرها بر اساس قانون تعاریف ضوابط تقسیمات کشوری و محدوده شهرک ها بر مبنای مصوبه مراجع قانونی ذیربط صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: به همین منظور در نیمه اول تیرماه سال جاری از مجموع 35 پرونده که به دبیرخانه کمیسیون تبصره یک ماده یک حفظ کاربری اراضی واصل شده که به کلیه پرونده ها رسیدگی و در خصوص آن ها تصمیم گیری شد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در کمیسیون تبصره یک ماده یک حفظ کاربری اراضی بر اساس مبانی قانونی به طرح های احداث مسکن، اتاق کارگری، طرح های هادی و گردشگری رسیدگی و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

شایان ذکر است که کمیسیون تبصره یک ماده یک حفظ کاربری اراضی با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان فارس و یک نفر نماینده استانداری استان فارس در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس برگزار شد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=6250

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *