آغاز فرآیند توانمند سازی مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان فارس

به گزارش روابط عمومی گروه نوسازی و تحول اداری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، میعاد امین پور افزود: اولین پودمان از برنامه توانمند سازی ویژه مدیران میانی که در کانون ارزیابی و توسعه مدیران نیازمند آموزش، تشخیص داده شده اند با همکاری مرکز نوسازی و تحول اداری، دفتر آموزش کارکنان و مرکز آموزش امام خمینی (ره) برگزار گردید.

وی تصریح کرد: در اجرای مصوبه 575095 مورخ 1/4/1395 شورای عالی اداری و بر اساس بخشنامه 1657363 مورخ 14/11/1396 سازمان اداری و استخدامی در تاریخ 11/05/1400  فاز اجرایی توانمند سازی ویژه مدیران میانی که در کانون ارزیابی و توسعه مدیران « نیاز به آموزش» تشخیص داده شده اند آغاز گردید.

 این مقام مسئول خاطر نشان کرد: این دوره های آموزشی در قالب 5 پودمان شامل: برنامه ریزی و هماهنگی، نوجویی و تفکر خلاق، مهارت ارتباطی، مدیریت زمان و نظارت و کنترل، برنامه ریزی  شده اند که با توجه به شرایط موجود (شیوع پاندومیcovid19 )  به شیوه ی الکترونیکی اجرا می گردد.

وی بیان کرد: سال گذشته در تاریخ 6/11/1399 اولین مرحله توانمند سازی ویژه کارکنان ارزیابی شده در سطح مدیران پایه آغاز شد و امسال نیز دومین پودمان با موضوع تیم و شبکه سازی از تاریخ 12/5/1400 اجرا گردید که دوره های آموزشی این سطح در 6 پودمان آموزشی با عناوین: هدف گرایی و هدایت عملکرد، تیم و شبکه سازی، مسئولیت پذیری، تفکر تحلیلی و حل مسئله، تعهد و تعلق سازمانی، مردم گرایی و تکریم ارباب رجوع برنامه ریزی شده است.

امین پور اظهار کرد: طبق بخشنامه صدرالذکر، فراگیران پس از گذراندن دوره های آموزشی و موفقیت در آزمون ها مجاز به دریافت گواهینامه شایستگی تصدی پست های مدیریتی سطح مورد ارزیابی در نظام اداری کشور می گردند که این گواهینامه ها دارای سه سال اعتبار در بخش دولتی می باشند.

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=6375

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *