جهاد کشاورزی از مردمی ترین تشکیلات دولتی است

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در استان فارس، سید محسن قائمی در دیدار با رئیس و کارکنان مرکز جهاد کشاورزی حومه شیراز ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک کرامت، اظهار کرد: دهه کرامت همه ساله از روز اول ماه ذی القعده که مصادف است با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز می‌شود.

به گفته او؛ ششمین روز این دهه مصادف با بزرگداشت حضرت احمد بن موسی ملقب به شاهچراغ و آخرین روز از دهه کرامت مصادف با یازدهم ذی القعده میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) که امسال با شروع هفته جهاد کشاورزی مقارن است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین مقوله هایی که در دنیا مطرح است مقوله امنیت غذایی است، افزود: به اعتقاد برخی از تئوریسین ها در سال 2030 میلادی به دلیل اثرات تغییر اقلیم جمعیت زیادی در دنیا به سمت گرسنگی رانده می شوند اگرچه ما به رحمانیت و رزاق بودن خداوند ایمان داریم.

قائمی تصریح کرد: اگرچه زحمات شما و همکاران تان شاید خیلی آشکار نباشد اما در لوح محفوظ و نزد خدای تبارک و تعالی باقی می ماند.

او افزود: شغل شما مقدس است، شکی در آن نیست که افتخار ما خدمت به جامعه تولید کننده است، جامعه ایی که ارتقا و بهبود وضعیت آنان در پیشرفت کشور موثر است.

به گفته وی؛ فرهنگ جهادی در خانواده بزرگ جهاد کشاورزی نهادینه است؛ کار جهادی کار بدون ریا و چشم داشت است که نیت جلب رضایت خداوند تبارک و تعالی و جای امیدواری است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به مسئولیت جدید وزارت جهاد کشاورزی در حوزه تنظیم بازار اظهار کرد: علاوه بر صفر تا صد تولید؛ حوزه وظایف وزارت جهاد کشاورزی گسترده تر و بار مسئولیت همکاران سنگین تر شده است اما کار در مجموعه جهاد کشاورزی ارزشی است.

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=7214

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *