فارس عزم جدی در رفع تداخلات کشاورزی دارد

 به گفته وی؛ استان فارس در زمینه رفع تداخلات اراضی کشاورزی در یک مقطع زمانی جلو بود، مدتی رکود پیدا کرد و مجددا با مدیریت رئیس جهاد کشاورزی و جمع بسیار خوبی که شکل گرفته است این عقب ماندگی ها در حال جبران است.

کریمی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی نیز در این راستا ورود پیدا کرده و جلساتی در رابطه با همین موضوع در شورای حفظ حقوق بیت المال برگزار شده است، اظهار کرد: با رفع تداخلات بسیاری از دعواهایی که بر سرموضوع زمین بوده حل و فصل می شود و عزیزان در دستگاه‌های مختلف یک آرامش خاطری در این رابطه پیدا می‌کنند.

وی به اهمیت آموزش و تربیت نیروی متخصص در زمینه رفع تداخلات اراضی نیز گریزی زد و افزود: اقدامات اولیه در این زمینه در شهرستان ها صورت می گیرد که در صورت عدم استفاده از نیروهای متخصص این روند طولانی می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با اشاره به اینکه رفع تداخلات یکی از مطالبات وزارتخانه، رئیس‌جمهور و همه سران کشور و استان ها است، بیان کرد: در استان فارس با ۳۷ شهرستان بزرگترین تقسیمات استانی در سطح کشور و بیش از ۱۲ میلیون هکتار زمین دارد بنابراین وقت، انرژی و توان بیشتری روی این قضیه باید گذاشته شود.

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=7723

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *