کلیه همکاران عزیز و بزرگوار روزه دار در سازمان جهاد کشاورزی برای شرکت در این روز همراه با دیگر اقشار مردم ولایتمدار دعوت بعمل می آید . حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس روابط عمومی حوزه

بسمه تعالی

صهیونیسم با اندیشه تشکیل دولت یهودی زاده شد که با بروز و تشدید اختلافات و خیانت انگلیسی ها به اعراب و حمایت بی دریغ آنها از این غده شوم این دولت غاصب صهیونیسم بارور شد . امروز این دولت غاصب و این غده چرکین سالهاست که با تلاش بی وقفه برای خارج کردن مسأله فلسطین از اولویت جهان اسلام، همواره با بهره گیری از اختلافات برخی کشورهای اسلامی و ایجاد تروریسم تکفیری و بهره گیری از حمایت های بی دریغ رژیم مستکبر آمریکا و خیانت مرتجعین منطقه به کشتار خونین مردم بی گناه فلسطین و تعرض به حقوق حقه این مردم مشغول و از هیچ ظلم و ستم و تعدی فروگذار نیست .

امروز که فریاد استغاثه و حق طلبی این مردم دربند بلند است بر هر مسلمانی لازم است به حکم ایمان در کنار آنان مانده و از این فریادهای مظلومانه دفاع کند . فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس که زمان فریاد بر سر این دشمن قسم خورده اسلام است می طلبد به ندای بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره ) و رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ( دامت برکاته )پاسخ و در مراسم راهپیمایی روز قدس شرکت و مبارزه خود با استکبار و ظلم را به نمایش گذاشته و از این پاره تن اسلام و ملت مظلوم فلسطین دفاع کنیم .

کلیه همکاران عزیز و بزرگوار روزه دار در سازمان جهاد کشاورزی برای شرکت در این روز همراه با دیگر اقشار مردم ولایتمدار دعوت بعمل می آید .

حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس

روابط عمومی حوزه

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=847

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *