اداره روابط عمومی
صفحه اصلی
معاونت ها، مدیریت ها و ادارات
معرفی سازمان
ارتباطات مردمی
میز خدمت
مدیریت های شهرستانی
ادارات و شرکت های تابعه
اطلاعیه ها
پشتیبانی از افراد کم توان
تالار گفتمان
آرشیو
-
روابط عمومی محور وحد آفرینی در درون و برون سازمان
25 اردیبهشت 1402 -
هفدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور شیراز برگزار می شود
25 اردیبهشت 1402 -
برترین های روابط عمومی در جهاد کشاورزی فارس معرفی شدند
25 اردیبهشت 1402 -
نوزدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز گشایش می یابد
5 اردیبهشت 1402 -
جشنواره سینمایی کشاورزی قاصدک آغاز به کار کرد
27 آذر 1401 -
روابط عمومی یک شیوه مدیریت تصمیم گیری است
28 اردیبهشت 1401
روابط عمومی محور وحد آفرینی در درون و برون سازمان
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بر محوریت روابط عمومی در وحدت آفرینی درون و برون این سازمان تاکید کرد و گفت: فعالیت روابط عمومی به فعالیت حوزه نمایندگی ولی فقیه شبیه است چرا که هر دو فعالیت فرهنگی انجام می دهند و هر دو تلاش می کنیم وحدت آفرین باشیم.
هفدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور شیراز برگزار می شود
رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: هفدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور، دامپزشکی، تجهیزات و صنایع وابسته و چهارمین نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان، تجهیزات و صنایع وابسته به صورت همزمان از چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه در محل نمایشگاه های بین الملی استان فارس در شیراز برگزار می شود.
برترین های روابط عمومی در جهاد کشاورزی فارس معرفی شدند
در آستانه فرار رسیدن 27 اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در گردهمایی مسئولین روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان های استان فارس در شیراز برترین های این حوزه معرفی و از سوی مجتبی دهقان پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی این استان با اعطای لوحی تقدیر و تجلیل شدند.
نوزدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز گشایش می یابد
رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: نوزدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز مختص ادوات و ماشین آلات، نهاده ها، سیستم های آبیاری و تجهیزات گلخانه از پنجم تا هشتم اردیبهشت ماه درمحل دائمی نمایشگاه بین المللی این استان گشایش می یابد.
جشنواره سینمایی کشاورزی قاصدک آغاز به کار کرد
رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: جشنواره سینمایی کشاورزی قاصدک همزمان با هفدهمین نمایشگاه آیفارم در شیراز آغاز به کار کرد.
روابط عمومی یک شیوه مدیریت تصمیم گیری است
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با ارسال یک یادداشت بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به فعالین این حوزه خصوصا خانواده بزرگ روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی این استان تبریک گفت.
-
تولید ۷۵۰۰ تن دانه روغنی کلزا در فارس
12 تیر 1403 -
تکریم ارباب رجوع مصداق مدیریت جهادی است
27 خرداد 1403 -
سه گلخانه تابع اقلیم در استان فارس به بهره برداری رسید
27 خرداد 1403
کاربرد فناوری های نوآورانه در تصمیم سازی های حوزه کشاورزی را موثر دانست
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: استفاده از فناوریهای نوآورانه مانند اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی می توانند به عنوان یک سیستم تصمیم یار در حوزههای اجرایی به ما کمک کنند.
تولید ۷۵۰۰ تن دانه روغنی کلزا در فارس
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از تولید بیش از هفت هزار و ۵۰۰ تن کلزا در سطح پنج هزار و ۷۸۵ هکتار از مزارع این استان خبر داد.
تکریم ارباب رجوع مصداق مدیریت جهادی است
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، وقت گذاری، تکریم ارباب رجوع و نگاه مثبت در برخورد با مردم را مصداق مدیریت جهادی عنوان کرد.
کاهش هزینه تولید برای کشاورز با توسعه صنایع تبدیلی امکان پذیر است
رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی استان فارس گفت: هدف اصلی ما در توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی، کاهش هزینه تمام شده تولید محصول برای کشاورز است.
سه گلخانه تابع اقلیم در استان فارس به بهره برداری رسید
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از افتتاح یک واحد گلخانه تابع اقلیم محصولات سبزی و صیفی در شهرستان شیراز خبر داد و گفت: این گلخانه به مساحت ۳۰ هزار مترمربع و با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال آورده شخصی به بهرهبرداری رسید.
بر ضرورت بهره مندی از تجربیات باغداران در مبارزه با آفات گیاهی تاکید کرد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: اقدام خوب تولیدکننده باغ الگویی خرما در شهرستان داراب در رعایت ضوابط بهداشتی باغ و پیشگیری از شیوع آفت سرخرطومی حنایی خرما در این نخلستان قابل تقدیر است.
الف: وظایف حاکمیتی
- تدوین خطمشی و راهبردهای دفتر روابط عمومی
- تعیین و تدوین فرآیندهای اصلی، مدیریتی و پشتیبانی مرتبط
- مستندسازی روشهای اجرائی و دستورالعملهای کاری
- ارائه مشاورههای مؤثر به مدیران ارشد سازمان
- حفاظت از حریم سازمان در مقابل جوسازیها، خلافگوییها، دروغ پردازیها، تهدیدها و … این در صورتی محقق میشود که مدیر روابط عمومی خود مبرا از این مسائل باشد.
- همکاری فعال و مستمر با مطبوعات و رسانهها
- توجه به اطلاعرساني آنلاين و داشتن حداقل يك سايت و يا وبلاگ تخصصي برايسازمان و اداره
- ایجاد حسن رابطه بین کارکنان، مشاوران و مدیران سازمان
- اجرای سیستم مکانیزه خبررسانی (روابط عمومی الکترونیک)
- پاسخگو كردن دستگاه اداري و خصوصي در برابر مخاطبان و قائل شدن احترام براي ارباب رجوع وافكار عمومي
ب: وظایف تصدیگری
- تهیه گزارشهای تحلیلی از انتقادات رسانهای
- ارتباط تنگاتنگ با اینترنت ،خبرگزاریها ،وب سايتها و وبلاگها
- انعکاس انتقادات و اخبار به صورت شفاف و عدم ممیزی نمودن آن به مسئولان و دریافت بازخورد آن جهت ارائه به کارکنان
- چاپ بروشور پیامهای آموزشی، پژوهشی و دیگر فرآوردههای سازمانی
- دعوت از خبرنگارانبرای شرکت در مراسم و مناسبتهای مختلف
- مدیریت نمایشگرهاو به روز کردن مطالب آن
- برقراری تعامل مطلوب و سازنده بین اداره یا سازمان مربوطه با سازمانها، ادارات، نهادها و اشخاص حقیقی و حقوقی
- تهيه گزارش خبری واحدها و جمعبندي آن به صورت گزارش ماهانه، فصلي و سالانه
عبدالوهاب نقیب