مدیر بازرسی، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: برداشت های مشتریان از هر سازمانی نشان دهنده شان، جایگاه و عملکرد آن سازمان است.

به گزارش كارشناس روابط عمومي مديريت بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، فرج اله عباسی افزود: در سال جاری تیم ارتباط با مشتری به صورت تخصصی و ویژه در زمینه سنجش میزان رضایت مشتریان  فعالیت نموده است و از ابتدا با حضور و مشارکت مدیران در جلسات و نیز جلسات ویژه به صورت چهره به چهره در محل دفتر آن ها، در جهت آگاه سازی، همگام سازی و افزایش مشارکت مدیران مدیریت های ستادی گام برداشت.

وی تصریح کرد: همچنین در طراحی سئوالات فرم های نظرسنجی براساس اولویت ها و برنامه های استراتژیک سازمان از مشارکت و نظرات فنی مستقیم مدیران استفاده تا در نهایت مدیران را در کسب نتایج بهتر از میزان رضایت مشتریان  پویا تر نماید.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: بدین منظور در دوازدهمین جلسه سال جاری تیم ارتباط با مشتری از مدیران مدیریت های تولیدی جهت ارائه بازخوردها و برنامه های خود بر اساس نتایج تجزیه و تحلیل نتایج سنجش میزان رضایت مشتریان سال 98 دعوت به عمل آمد تا مدیران ضمن بررسی هر چه بیشتر نتایج در زمینه هایی که دارای نتایج میزان رضایت کمتری می باشند، دلایل، بازخورد و برنامه های خود را ارائه نمایند.

عباسی خاطر نشان کرد: در جلسه فوق مدیران به ارائه بازخوردها و تحلیل نتایج نظرسنجی سال 98  در حوزه های خود پرداختند که در پایان مقرر گردید کلیه مدیریت های تولیدی نتایج نظر سنجی سال 99 را نیز بررسی نموده و بازخوردهای خود را در زمینه هایی که دارای میزان رضایت کمتری می باشند، براساس روش استخوان ماهی تحلیل نموده و سپس جهت بررسی نهایی به تیم مشتری مداری ارسال نمایند.

 

 

کارشناس تعالی سازمانی مدیریت بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: مشتریان اصلی ترین سرمایه های هر سازمان می باشند که جهت کسب رضایت هر چه بیشتر آنان نیاز به مشارکت و تلاش فعالانه کلیه مدیران مدیریت های ستادی سازمان می باشد.

به گزارش روابط عمومي مديريت بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، رویا فرهمند افزود: همگام بودن و نگرش مشترک کلیه مدیران در بحث مشتری مداری و روش های افزایش رضایت مشتریان در پیش برد اهداف تعالی سازمانی بسیار حائز اهمیت می باشد.

وی تصریح کرد: بدین منظور و با پیشنهاد اعضاء تیم مشتری مداری و راهنمایی غلامرضا مقصود بیگی مشاور رئیس سازمان در تعالی سازمانی با هدف ایجاد وحدت رویه و افزایش آگاهی، تعاملات و مشارکت هر چه بیشتر مدیران، جلساتی ویژه به صورت چهره به چهره در محل دفتر هر یک از مدیران مدیریت های تولیدی سازمان توسط دبیران تیم مشتری مداری برگزار گردید که در این جلسات  بر توجه ویژه مدیران به طراحی سئوالات فرم های نظر سنجی از مشتریان و در نهایت بررسی و ارائه بازخورد و استفاده از نتایج تجزیه وتحلیل آن ها در برنامه ها و اهداف خود تاکید گردید و مدیران نیز به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

کارشناس ارزیاب عملکرد مراکز جهاد کشاورزی، مديريت بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: کاهش موازی کاری و افزایش کیفیت و دقت در امر ارزیابی فعالیت های مسئولین پهنه ها نیازمند تعیین شاخص هایی با مشارکت کارشناسان فنی مدیریت بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزیمی باشد.

به گزارش روابط عمومي مديريت بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، کامران شکرانه افزود: یکی از برنامه های سال جاری ارزیابی پهنه های کشاورزی سطح استان فارس می باشد که شاخص های مقدماتی در این زمینه تهیه و به مدیریت های تخصصی جهت بررسی و بیان نقطه نظرات فنی ارسال گردید.

وی تصریح کرد: پس از بررسی های صورت گرفته توسط این مدیریت ها نهایتا در جلسه ای مشترک توسط کارشناسان مرتبط مدیریت های هماهنگی ترویج کشاورزی و بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، بررسی و پایش نهایی صورت گرفت تا براساس این شاخص ها، فعالیت های مسئولین پهنه های سطح استان ارزیابی گردد.

 

مدیر بازرسی، ارزیابی عمکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: طرح ها و پروژه های سال 98 شهرستان های جهرم، خفر، قیروکارزین، ممسنی و رستم از ابتدای آبان ماه تا کنون بررسی و ارزیابی گردیده اند.

به گزارش روابط عمومي مديريت بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، فرج الله عباسی افزود: هر ساله عملکرد مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان های استان فارس بر اساس موافقت نامه های مالی، دستورالعمل ها و شاخص های تعیین شده بر اساس مدل تعالی سازمانی انجام می گیرد.

وی تصریح کرد:  بازخورد این ارزیابی ها اصلاح و بهبود روند اجرای طرح ها و پروژه های شهرستان ها می باشد که پس از استخراج نقاط قوت و نارسائی ها طی گزارشی به مدیریت های شهرستانی، استانی و رئیس سازمان ارائه می شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در یک ماه گذشته طرح ها و پروژه های مختلف حوزه های آب و خاک، زراعت، باغبانی، حفظ نباتات، ترویج و آموزش، اموردام و شیلات، امور اراضی، صنایع و مکانیزاسیون، مالی و اداری در شهرستان های جهرم، خفر، قیروکارزین، ممسنی و رستم  بر اساس مستندات و گزارشات ارائه شده و بازدیدهای میدانی انجام گردید.

وی بیان کرد: از خرداد ماه سال جاری عملیات ارزیابی عملکرد مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان ها آغاز شده و تا کنون ارزیابی طرح ها و پروژه های 22 مدیریت جهاد کشاورزی استان فارس انجام پذیرفته و ارزیابی سایر شهرستان های استان نیز در دستور کار قرار دارد.

معاون بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: ارزیابی عملکرد مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان های استان فارس هر سال حداقل یک بار بر اساس شاخصه های ارزیابی عملکرد انجام می شود.