کارشناس ارزیاب مديريت بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: نظارت بر چگونگی تولید و نحوه توزیع عادلانه بذور از جمله گندم گواهی شده بین بهره برداران یکی از برنامه های مهم هر ساله این مدیریت می باشد.

مدير بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: فعالیت ها و عملکرد تیم ارتباط با مشتری از ابتدای سال جاری تا زمان ارزیابی نهایی براساس سه زیر معیار توسط تیم ارزیاب تعالی کشوری به صورت آنلاین مورد ارزیابی قرار گرفت.

مدیر بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: در سال جاری دسترسی به بذر گندم گواهی شده یکی از دغدغه های کشاورزان برخی از شهرستان ها بود که به محض اطلاع این مدیریت عملیات نظارت بر شرکت های توزیع بذر با هدف توزیع عادلانه بذور گواهی شده آغاز گردید.

مدیر بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از پیگیری بی وقفه کارشناسان این مدیریت در زمینه عملکرد مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان ها در زمینه کشت کلزا خبر داد.

مدیر بازرسی، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: برداشت های مشتریان از هر سازمانی نشان دهنده شان، جایگاه و عملکرد آن سازمان است.

به گزارش كارشناس روابط عمومي مديريت بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، فرج اله عباسی افزود: در سال جاری تیم ارتباط با مشتری به صورت تخصصی و ویژه در زمینه سنجش میزان رضایت مشتریان  فعالیت نموده است و از ابتدا با حضور و مشارکت مدیران در جلسات و نیز جلسات ویژه به صورت چهره به چهره در محل دفتر آن ها، در جهت آگاه سازی، همگام سازی و افزایش مشارکت مدیران مدیریت های ستادی گام برداشت.

وی تصریح کرد: همچنین در طراحی سئوالات فرم های نظرسنجی براساس اولویت ها و برنامه های استراتژیک سازمان از مشارکت و نظرات فنی مستقیم مدیران استفاده تا در نهایت مدیران را در کسب نتایج بهتر از میزان رضایت مشتریان  پویا تر نماید.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: بدین منظور در دوازدهمین جلسه سال جاری تیم ارتباط با مشتری از مدیران مدیریت های تولیدی جهت ارائه بازخوردها و برنامه های خود بر اساس نتایج تجزیه و تحلیل نتایج سنجش میزان رضایت مشتریان سال 98 دعوت به عمل آمد تا مدیران ضمن بررسی هر چه بیشتر نتایج در زمینه هایی که دارای نتایج میزان رضایت کمتری می باشند، دلایل، بازخورد و برنامه های خود را ارائه نمایند.

عباسی خاطر نشان کرد: در جلسه فوق مدیران به ارائه بازخوردها و تحلیل نتایج نظرسنجی سال 98  در حوزه های خود پرداختند که در پایان مقرر گردید کلیه مدیریت های تولیدی نتایج نظر سنجی سال 99 را نیز بررسی نموده و بازخوردهای خود را در زمینه هایی که دارای میزان رضایت کمتری می باشند، براساس روش استخوان ماهی تحلیل نموده و سپس جهت بررسی نهایی به تیم مشتری مداری ارسال نمایند.