مدیر بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، در یازدهمین جلسه تیم مشتری مداری گفت: مشتریان اصلی ترین سرمایه های هر سازمان هستند.
مدیر بازرسی، ارزیابی عمکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: پیشگیری از تخلفات در زمینه های ساخت و ساز، تغییر کاربری های غیر مجاز و احداث باغ شهری از مواردی است که نیازمند نظارت و بازرسی مستمر است.
مدیر بازرسی، ارزیابی عمکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: طرح ها و پروژه های سال 98 شهرستان های اقلید، آباده و فسا از ابتدای شهریور ماه تاکنون بررسی و ارزیابی گردیده اند.
مدیر بازرسی، ارزیابی عمکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: تدوین پیوست فرهنگی با هدف ارتقاء اهداف تعالی سازمانی در دستور کار تیم مشتری مداری قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومي مديريت بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، فرج الله عباسی افزود: پیوست فرهنگی در حقیقت نوعی الحاقیه در زمینه های فرهنگی از جمله: نحوه صحبت، نوع پوشش، نوع لباس و شیوه های برخورد کارشناسان پهنه و مروجین مراکز جهاد کشاورزی تا کارکنان در سطوح مختلف تا سطوح مدیریتی براساس شرح وظایف آن ها است به گونه ای که معرف شخصیت سازمانی کارکنان سازمان جهاد کشاورزی باشد.
وی تصریح کرد: بدین منظور و با پیشنهاد مشاور رئیس سازمان در تعالی سازمانی بررسی و تدوین پیوست فرهنگی در دستور کار تیم مشتری مداری قرار گرفت که این موضوع طی دو جلسه متوالی با حضور اعضاء و دو نفر از دبیران تیم های ارزش ها و مسئولیت های اجتماعی با مشارکت بسیار خوب اعضاء مورد بررسی قرار گرفت.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در این جلسات اعضاء براساس نوع فعالیت و خدماتی که به ذی نفعان ارائه می دهند پیوست های فرهنگی را تدوین و جهت بررسی های بیشتر در جلسات ارائه نمودند و در نهایت مقرر گردید دبیران تیم های ارزش ها و مسئولیت های اجتماعی پیوست های فرهنگی تهیه شده را بررسی نهایی نموده و در جدول ویژه ارزش ها درج نمایند.
كارشناس روابط عمومي مدیریت بازرسی، ارزیابی عمکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: در بیست و سومین جشنواره شهید رجائی از اعضاء تیم های موثر در ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی عملکرد دستگاه ها تقدیر شد.